Monday 12 December 2011

Masuk hospital then lari hospital , ha3x !

hai ma , miss u ! muah3x ! he3x ! mama bt apa ??? dah mkan ?? mndi ?? blumm'N ?? eee , c mama , bucuk eh ! ha3x ! :p ha3x !

ma , mama tau x smalam papa msuk hospital . sorry x gtau mama . papa x nak mama risau syg . em , tp last2 mama tau juak'N ?? c khai yg gtau mama . (x pndai simpan rhsia lar ko ne khai :p) em , mama jngn lar risau . papa oke syak ne ma . x truk  pun . saki cket syak ne . em , sorry smalam x blas sms mama . papa tdur ma . lpas mkan ubat ******* tu papa ngantuk ma . lpas stengah jam mkan ubat tu , berat mata papa .


mama tau x  , esok pagi'Y tu papa bngun papa muntah ma . aduhh , x bleh msuk mkanan dlam prut papa . abah bwa'N papa roti , tp tu pn papa x mkan . tkda slera . tp kjap syak papa rasa cm tu ,  tngah hari tu papa mkan juak . first time mkan mkanan d hospital , pehhh rasa dya punya lar ma . MANTAP !! tawar gila ehh ! x sedap !


ptang tu papa bosan sngat , papa nak kluar dr hospital tu . bosan duduk lma2 kat hospital tu . lae pn papa x suka bau hospital tu . loya tekak papa . so , bosan punya psal . papa kmas bju papa n tukar bju then papa nekad papa kluar dr hospital tu tnpa kebenaran dktor . ha3x ! krja gila ! he3x ! tp x juak dktor cri papa . he3x ! bgus2 .

smpai rumah syak , abah trkejut coz papa ada kat rmh . he3x!

abah : wei , bla ko kluar ne ???

papa : bru syak ne bah .

abah : smpai hntr ko ???

papa : naik tksi .

abah : mna surat dktor ??

papa : huh ?? tnggal d kaunter ubat pa , lupa aqu amek . (pdahal tkda surat dktor pn , dah nma'Y lari dr hospital mna pkai surat . ha3x! )


ha3x ! aduii , bdosa dah papa tipu abah . he3x ! tkpa2 . tipu sunat , he3x !

oke lar ma , papa nak rhat . bye manja papa ne ! muah ! luv u until i death :)

1 comment:

  1. papa tipu mama juak sal hal nie kan.. hum3x.. teerrrbaaeeekkk!! btw mama sntiasa syng n cintakan papa tau.. i luv u 4rever.. i need u until i daeth... mmmuuuuaaaahhhh10x.. sumpah mama syg gila ngan papa.. papa owng last yg mama miliki slma nie.. thanks 4 evrthing paa...

    ReplyDelete